neděle 13. dubna 2014

Muffiny snadno a rychle!

Jak jinak si zpříjemnit dešťovou neděli, než nějakou dobrotkou? Ačkoli nejsem žádný velký pekař a o to větší lenoch, byl mi svěřen superlehký recept na muffiny, který zvládnu "snadno a rychle" i já, kuchyňský antitalent! Velmi ráda se o něj podělím i s dokumentací mého "díla".

Takže! Na 12 muffinů potřebujete malý hrneček: 

A dál: 2 hrnečky mouky, 1 hrneček cukru, půl hrnečku oleje a půl hrnečku mléka, dvě vajíčka a jeden prášek do pečiva. Já jsem se rozhodla přidat hořkou čokoládu a sekané mandle, ale můžete si přidat cokoli budete chtít - oříšky, lentilky, sušené ovoce... 

A úplně nejjednodušší je všechno smíchat do domácího robota, který suroviny perfektně smíchá, zamíchá, promíchá do těsta. Jen jedna maličkost, čokoládu je nutno nakrájet na malé kousíčky! 
Plech na muffiny nejlépe vyložíme košíčky a pak těsto opatrně nalijeme asi do tří čtvrtin košíčků. Vrch každého naplněného košíčku můžeme trochu ozdobit čokoládou a mandličkami. Plech dáme samozřejmě do předem nahřáté trouby a pečeme. Naše trouba to zvládá na 190 stupňů za 20 minut.

A dílo je hotovo! 

Dobrou chuť vám všem, nerada se chlubím, ale moje muffiny jsou boží! 





Žádné komentáře:

Okomentovat