neděle 6. dubna 2014

Café Becher v Domě knihy Librex


Před kulturním zážitkem v našem Národním divadle moravskoslezském jsem měla chvíli čas, a tak jsem ho využila nakouknutím do prodejny Librex, která se nachází hned vedle. Nicméně má divadelní obuv nebyla dobrou volbou pro tři patra plná zajímavých nových knih, proto jsem se uchýlila do kavárny v přízemí. Chuť na kávu se ale překvapivě vypařila, tak jsem si objednala horkou čokoládu,  která mi byla obsluhou doporučena. 


Jak je známo, ať už je to káva nebo jakýkoli jiný nápoj, vždy máme nějaká očekávání. Co se týče čokolády, já si představuji nejméně 60% hořkou čokoládu, která je rozpuštěná a následně zalitá mlékem či smetanou. Jak už ale bývá zvykem, kvalita je všude rozdílná a má představa se s realitou příliš nesetkala.
Čokoláda byla více podobná pudinku, jak konzistencí, tak i chutí, nicméně byla i tak velmi dobrá a ve srovnání s jinými kavárnami, řekla bych výborná. Co musím ocenit je domácí šlehačka, která byla k šálku podávaná zvlášť. Zaujalo mě i celkové servírování, vše bylo na jednom tácku a nechyběla ani sklenice vody, kterou občas postrádám.

Nakonec musím zmínit, že kavárna je velmi příjemná, tichá, naprosto ideální pro začtení se do nové knihy. Takže s sebou knihu, přátele pro jednou nechejte doma.

Žádné komentáře:

Okomentovat